Monday 18 April 2011

Duuuuuuude... STOP DRINKING ! IT'S JUST SCREAM FOUR !


APA HANG ? LAST WEEK MERUNGUT DOK ? *poyo2 last week takbest sebab banyak sangat band metal lah apa lah,  NAHH. PROUDLY PRESENTING YOU, JUST SCRRRREAM 4 !!!

Firstly i would like to thanking everyhuman that involved in making the scene alive. tengok lah dekat event ni, sambutan agak menggalakkan wei. ada orang cakap ramai crowd sangat pun takleh sebab takdapat conquer mosh pit hahaha
 i can say that, agak ramai turun. ermm dekat 1/2 1cafe jugak lah an. overall gig i can say that half way pun dah satisfied enough la. sebab... aku balik awal sempat half-way je T__T hihi, actually aku baru belajar nak type panjang2 kat blog ni tapi takpelah, blajaq slow2 dlu hhihihi :D nevermind, aku cuba. hah,, baju thy regiment size aku dah habis sial . sheyyyyyyyyyyyyyzz. kalau nak kena pergi keramat durjana fest. aduh. pokai lah aku camni. and2, MASSACRE BY FALL ada buat release baju diorang, umm design.... boleh bla lah. tapi bgi my own opinion, sedikit lari theme, i mean like, design tak kena
 dgn band. HURM ! tkpelah jnji semua orang happy, akupun happy lah kaaan :) oh masa gig ni ada budak kena back kick dekat death pit sampai... pengsan o.O lastly ambulance amik bwk
pi hospital. i hope u fine dude ? Aminnnnn :) alright, full review nnti coming up la ek kalau aku rajin ? this week aku malaih sket la !!

No comments:

Post a Comment