Monday 16 May 2011

Weekly ear breakfast !


Oh Chentaku - Counting days and swing
Honesty, first impression aku dengar lagu ni terus fall in love kot dgn lagu ni, aku terus repeat dan repeat sambil menghayati liriknya yang sangat bermakna kepada diriku. lagu ni macam, all out. Myo ( (vokalis) memang pandai dan bijak mengatur dan menyusun lirik-lirik beliau. Lagu ni ibarat luahan terus daripada sangkar hati yang sedang menangis. Plus, dalam lagu yang bergenre pop punk ini, ada feature suara perempuan membuatkan pendengar lebih sayu dengannya. memang, first impression aku terhadap lagu ni, aku terus like pergh... memang kena dengan situation aku sekarang ni. especially for those yang baru break up dgn crushes/mates diorang. kalau acoustic, mesti holiao punya. trust me. they deserve to recieve the INTERNATIONAL label untuk sebuah band tempatan yang bermain di persada dunia selain Couple dan Yuna :) oh well, try to listen and feel the song. be in the song dood !

No comments:

Post a Comment