Friday 29 July 2011

Boulveyard harapan palsu.

Aku berjalan di lorong sepi,
lorong yang satu,
yang aku tahu.
entah kemana tujuannya,
biarlah,
lorong ini halaman aku,
aku teruskan perjalanan.

Ku lalui jalan sepi ini,
di Boulveyard harapan palsu,
di mana kota itu tidur,
di mana aku sehelai sahaja yang berjalan.

Aku hanya bertemankan bayang,
hanya bertemankan organ cetek yang berdegup.

pernah aku berkhayal,
untuk satu harapan palsu,
harapan,
supaya satu hari nanti,
ada figura lain yang menjumpai aku,

aku meneruskan perjalanan.

Aku berjalan dibawah satu garisan,
yang membahagikan aku,
di satu tempat dalam khayalanku,
di garisan luar,
di mana aku berjalan seorang.

Cuma kau perlu baca diantara garisan itu,
perkara yang fucked up bila semuanya okay,
periksalah supaya kau tahu aku masih hidup,
dan masih berjalan seorang diri.

Kotak konkrit 8:39p.m
p/s: sorrylah aku translate and ubah sikit. tiada nilai pun. meheheh. just for fun ^^.

No comments:

Post a Comment