Wednesday 14 September 2011


It's been month I haven't set my foots on gigs and concert. All because of my upcoming SPM and this running trials. Haih... Sacrifice lah sikit kan untuk masa depan yang lebih cerah. Pretty missed all the gigers, divers, steppers, moshers, and all. Jumpa pun kat kitaro. Apa ada kitaro ? Makan, rokok, duduk situ sampai kematu roti bun aku. Moreover, 1Cafe dah tutup. but still ada ura2 says that tu tipu. but 1Cafe sendiri cakap dah OFFICIALLY tutup. What can I do. Just lean back and see. 1cafe tu dah kira port cantik and senang nak gerak situ. tengah2 town, transport pun senang. Now dah takde. So semua lari kat MCPA, Annexe, Muzium Telekom, Myevo, Republika. nak jauh lagi kat Nilai and Batu Pahat. Memang aku yang kat KL ni boleh selalu ke sana lah kan ? Haih. Bunyian-bunyian bising yang dihasilkan oleh amplifier, OMG sumpah aku rindu ! Thing is, aku still bawah umur and have to obey rules. So this is life. Wish my best on my exams. Masa depan. bye ;) -choucappa

No comments:

Post a Comment