Monday 15 August 2011

GREEN : SOUL DI SEBALIK KEHIJAUAN

Oh well, i'm not talking about Go Green the Earth or Green without plastic bags or anything that related to it. The Green i would like to share to you guys is my Green Sports house. What so special about it ? You will know if you're one of the members. Aku nak tulis artikel mini ni bukan apa. Sebab sejak menjejaki alam sekolah lagi ( darjah 1 ) aku dah ditakdirkan untuk berjuang bersama-sama dengan pasukan Hijau ni. Rasa macam, sesuatu yang perlu aku bagitau kat dunia ni. Ah biarlah, blog aku :)

Memandangkan 2011 ni tahun terakhir dekat alam beruniform sekolah ni, tahun ni jugak lah baru aku nak contribute macam-macam dekat sekolah. buat tu buat ni ( padahal tak sedar-sedar lagi tu SPM kat hujung jerawat je ) including GREEN HOUSE. aku rasa paling berjasa dekat rumah sukan tahun ni la. mana tak nya, sanggup stay back petang semata2 nak ajar adik-adik comel aku berkawad. comel kan aku ? pffttt~ ok back, and aku join team tarik tali ( tough guy konon ) tapi finally dapat 4th place. sedih gak la sebab over confident kot. Anyway, aku just nak share rasa rindu yang bercambah dengan sedih sebab yelah, no more sports day for me :'( 

tapi sebenarnya apa yang cuba aku nak sampaikan ni ? apebende ? kata-kata penghargaan ke ? okay lah thanks to parents sebab bagi aku masuk macam2 tahun ni, thanks to Ishraq sebab pilih aku jadi kawad partner dia thanks to photographers yang ambil gambar2 time sports day thanks to squad yang sanggup kena ragging dengan aku. ok that's all. apa lagi ? hah thanks to Alya sebab supply makanan ;) may be tak de apa aku nak cakap lagi kot. kot. yeke ? ntah haha.
Tuhan, thanks sebab jodohkan aku ngn budak2 ni. Sayang Green :D

#maaflah, bahasa aku kurang nilainya di sini.

Gambar kiteorang!(bahasa remaja)

boleh la tu.




team tarik tali aku. boleh la tu.

pun boleh




goodbye GREEN <3
credits with candies to : Sabrina Azmi 

boleh la tu.

alololololololo~


No comments:

Post a Comment